Page 140 - DOCENCIA E INVESTIGACIÓN, MECANISMOS DE REFLEXIÓN Y CAMBIO EN LATINOAMÉRICA
P. 140

REDES 02






                 Boling, E. C., Holan, E., Horbatt, B. and Hough, M. (2014). Using online tools for communication
                    and collaboration: Understanding educators’ experiences in an online course. The Internet and
                    Higher Education, 23, 48-55. Retrieved from http://dx.doi.org/10.1016/j.iheduc.2014.07.002.
                 Cantón Mayo, I. (2010). Introducción a los procesos de calidad. Revista Iberoamericana sobre Ca-
                    lidad, Eficacia y Cambio en Educación, 8, 3-18. Recuperado de http://www.rinace.net/reice/
                    numeros/arts/vol8num5/introduccion.pdf,
                 Charbonneau, P., Capredoni, R., González, S., Jayo, M. J. and Raby, P. (2016). Brave Forms of
                    Mentoring Supported by Technology in Teacher Education. Electronic Journal of e-Learning,
                    14(1), 3-14. Retrieved from http://www.ejel.org/volume14/issue1.
                 Czerkawski, B. C. (2015). Networked learning: design considerations for online instructors. Inte-
                    ractive Learning Environments, 24(8), 1850-1863. Retrieved from http://dx.doi.org/10.1080/104
                    94820.2015.1057744.
                 Escobedo, C. A. y Arteaga, E. A. (2016). Evaluación de los estudiantes y docentes sobre las
          Docencia e investigación, mecanismos de reflexión y cambio en Latinoamérica
                    Tecnologías de Información y Comunicación en los procesos de enseñanza-aprendizaje. Un
                    estudio de caso. Digital Education Review, 28, 102-122. Recuperado de http://revistes.ub.edu/
                    index.php/der/article/view/11928.
                 Fernández, P. y Pérez, J. T. (2007). Programación didáctica. Sevilla, España: Editorial MAD.
                 Flavin, M. (2016). Home and away: the use of institutional and non-institutional technologies to
                    support learning. Interactive Learning Environments, 24(7), 1665-1673. Retrieved from http://
                    dx.doi.org/10.1080/10494820.2015.1041404.
                 Gao, M. P. (2017). Implementación de herramientas de control de calidad en MYPEs de confec-
                    ciones y aplicación de mejora continua PHRA. Revista Industrial Data, 20(2), 95-100.
                 Garófalo, S. J., Chemes, L. B. y Alonso, M. (2016). Propuesta didáctica de enseñanza con si-
                    mulaciones para estudiantes del profesorado en Ciencias Biológicas. Revista Eureka sobre
                    Enseñanza y Divulgación de las Ciencias, 13(2), 359-372. Recuperado de http://hdl.handle.
                    net/10498/18293.
                 Hadfield, M. and Jopling, M. (2014). The development of an implementation model for ICT in
                    education: an example of the interaction of affordances and multimodality. Innovations in Edu-
                    cation and Teaching International, 51(6), 607-617. Retrieved from http://dx.doi.org/10.1080/147
                    03297.2014.924747.
                 Ignatova, N., Dagiene, V. and Kubilinskiene, S. (2015). ICT-based Learning Personalization Affor-
                    dance in the Context of Implementation of Constructionist Learning Activities. Informatics in
                    education, 14(1), 51-65. Retrieved from http://dx.doi.org/10.15388/infedu.2015.04.
                 Ingram, N. R. (2016). Time past: impacts of ICT on the pedagogic discourse in the Interactive
                    project. Technology, Pedagogy and Education, 25(1), 1-18. Retrieved from http://dx.doi.org/10
                    .1080/1475939X.2014.972440.
                 Jang, H. (2016). Identifying 21st Century STEM Competencies Using Workplace Data. Journal of
                    Science Education and Technology, 25(2), 284-301.
                 Kearns, L. R. (2016). The experience of teaching online and its impact on faculty innovation across
                    delivery methods. The Internet and Higher Education, 31, 71-78. Retrieved from http://dx.doi.
                    org/10.1016/j.iheduc.2016.06.005.








       140
   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145